|||
lublin i okolice - informacje

...

Wiedźmin 3: REDkit - Modderskie Narzędzia Dostępne Po 9 Latach Od Premiery


Wiedźmin 3: REDkit - Modderskie Narzędzia Dostępne Po 9 Latach Od Premiery

W sobotę minęło dziewięć lat od premiery Wiedźmina 3: Dziki Gon, a dziś świat gier otrzymuje niezwykłą wiadomość. Gra, która weszła do historii jako jedno z największych dzieł w świecie RPG, dostała pakiet narzędzi modderskich. REDkit, jak nazwano te narzędzia, jest już gotowy do pobrania za pośrednictwem platform takich jak GOG, Steam i Epic Games Store.

Wiedźmin 3: Dziki Gon, stworzony przez polskie studio CD Projekt RED, debiutował na rynku w maju 2015 roku i od tego czasu zdobył serca milionów graczy na całym świecie. Jednakże, choć gra była uznawana za arcydzieło gatunku, wielu fanów z utęsknieniem oczekiwało na narzędzia, które pozwoliłyby im na kreowanie własnych przygód w świecie Wiedźmina.

REDkit, będący pakietem narzędzi do tworzenia modów, jest odpowiedzią na te oczekiwania. W skład zestawu wchodzi szereg edytorów, pozwalających na modyfikację map, postaci, dialogów, a nawet mechaniki rozgrywki. Dzięki REDkitowi, społeczność Wiedźmina 3 ma możliwość stworzenia niekończącej się ilości nowych przygód, eksplorując granice wyobraźni i kreatywności.

Jednym z głównych atutów REDkita jest jego łatwość użytkowania. Narzędzia zostały zaprojektowane w taki sposób, aby nawet początkujący twórcy mogli łatwo zacząć swoją przygodę z modyfikacjami. Dostępność REDkita na popularnych platformach cyfrowej dystrybucji gier, takich jak GOG, Steam i Epic Games Store, sprawia, że ??jest on łatwo dostępny dla wszystkich zainteresowanych.

Wprowadzenie REDkita po dziewięciu latach od premiery Wiedźmina 3 jest potężnym potwierdzeniem zaangażowania CD Projekt RED w swoją społeczność graczy. Firma od dawna promuje otwartość na modding i wsparcie dla twórców społecznościowych. REDkit to kolejny krok w kierunku otwarcia drzwi dla kreatywnych talentów, którzy chcą wnieść swój wkład w świat Wiedźmina.

Jednakże, pomimo entuzjazmu, pojawiają się również pewne obawy. Czy wprowadzenie narzędzi modderskich po tak długim czasie od premiery nie jest zbyt późne? Czy społeczność graczy nadal będzie zainteresowana tworzeniem modów dla gry, która ma już dziewięć lat? To pytania, na które odpowiedzi będziemy musieli poczekać. Jednakże, jeśli historia pokazała nam coś, to fakt, że prawdziwa pasja do tworzenia nigdy nie znika.

W końcu, dla wielu fanów Wiedźmina 3, możliwość tworzenia własnych przygód w świecie, który tak bardzo kochają, jest nieoceniona. REDkit może być początkiem dla nowej ery moddingu w Wiedźminie 3, otwierając drzwi dla niezliczonych nowych opowieści, przygód i doświadczeń dla graczy na całym świecie.


Na podstawie: Źródła



Opublikowano: 21 maja 2024

Dodaj komentarz! Subskrybuj! Wspieraj LubelakEU


...


Regulaminy Bez hejtu i mowy nienawiści.
Popisz się z kulturą osobistą 🌹.